WHENYOUFALLINLOVE



Jag och min vilda karl.

Själv vaknade men ju för en timme sedan, efter ett långt nattpass på forshem.
känns surt att ha missat solbrännan,
och imorn jobbar jag kväll så då blir det ingen sol heller.
åker ju redan elva när jag jobbar på ackis :c

Men man får väl vänja sig eftersom att sommarperioden snart börjar,
då man jobbar hela jäkla sommarn och ser solen skina ute, så dör man lite!
en vecka ska jag iallafall vara ledig, då vi åker till rhodos!
jag kommer nog dö lite där med, eftersom att värmen kommer vara kalashög.
men det kommer bli kuuul!

Nämen, nu har jag inget mer att skriva, förutom att grillen åker fram idag!


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0