ETTVARMTSTÄLLE

Egypten. jag vill dit nu, nu när det blåser isvindar ute och vintern står utanför dörren.
hoppas vi bokar en till resa snart så att man har något varmt att tänka på
då man fryser arslet av sig!




I
dag är det torsdag och jag kom hem från jobbet på smedkulla för en stund sedan.
idag har jag fått åka med killarna till rehab, där vi har badat dom i bubbelbad och varit i ett stämningsrum.
jätteintresant! :)

Emilie kommer om en timme och jag ska väl göra mig iordning,
det är ju höstmarknad idag så vi ska väl ned och kika lite.
moniques hade ju tag tre - betala för två. värt att kolla!

Nu är det helg för min del och fy så skönt det känns!
är ju lingonvecka för mig så magen gör ont och jag känner mig allmänt trött.

Vi kanske ska åka upp till mamma och thomas i delsbo på lördag,
det visar sig!
imorgon ska vi iallafall beställa hem rambo-soffan! sug på den!



Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0