JAGGILLARIDAG

I lördags hade jag grymt kul.
alla var så jäkla roliga och glada :)
i helgen lär vi göra om det!

Den här dagen har varit jättebra hittills!
jag vaknade utvilad kvart i nio.
gick till aspenskolan för att sätta upp mig som vikarie.
mötte karin (rektorn) i korridoren, ka-tching!
hon har kännt mig sedan barnsben.
och hon var bara glad att jag kom, det behövdes tydligen vikarier! :)
vi gick till kicki, min plast-svärmor ungfär och hon var supersnäll och visade mig runt i alla klassrum.
hon presenterade mig för alla lärare,
 och hon ska ordna så att jag får komma och vara på vilka lektioner jag vill
bara för att få mig en uppfattning!
vissa människor borde verkligen få en guldstjärna :)

E
fteråt ringde jag en hårsalong och frågade om de kunde hjälpa mig med mitt löshår.
jag åkte dit och visade upp det. över två timmar kommer det att ta och hon ska bara ha 600.
underbart!

Nu har jag ett grey's avsnitt att kika på,
 sen ska jag göra iordning en tonfisk-sallad till mig och syrran som kommer och hälsar på.
sånna här dagar är bäst!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0