JUSTFORYOURKNOWLEDGE

Idag har jag varit hemma och fått lite saker gjorda.
typ sökt in på lite utbildningar,
såg att sista ansökningsdatum var den femtonde så då blev det fart!
något dåligt var ju att de inte alls fanns lika mycket utbildningar att söka till våren som till hösten!
vi får se då.
ska göra högskoleprovet den tjugotredje.
jag vill vill vill plugga! känner det i hela kroppen :)

Har även hittat två intressanta ky-utbildningar, men de startar i höst.
så vi tar en sak i taget.

Jag och babe köpte ju en vinterbil igår,
den har vi städat ur och tvättat ordentligt idag.

Nu tänkte jag ställa in laxfileér i ugnen, äta och åka och prova på det nya pump-passet! :)


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0