SJUNDEOKTOBER

God morgon :)

Klev upp halv nio idag, pepp för en morgonpromenad.
kom till parkeringen ungefär, sen orkade jag inte med regnet längre.
typiskt!

Har inte gjort ett dugg hittills, martin kommer hem tidigare idag,
eftersom att han gjort en hälsoundersökning på jobbet och inte får jobba förrän allt är okej.
eller allt var okej, men det tar lite tid innan papper och sånt är klart.
get it?

Idag ska det städas här hemma, skitbra väder för det.
och senare kommer emilie till tierp!
det ska bli kul :)
om jag känner oss rätt blir det en tripp till moniques?
ska bli nizz att snacka lite skit.

Förrästen, pumpen igår - fyfan!
mina muskler liksom kändes inte för att det var så jobbigt.
fast kul också, lite nya rörelser och grym musik! :)


Blablabla,
nu ska jag inta duschen!


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0