SLITSITU

I lördags var jag ut med briudarna,
vi hamnade på saluhallen i uppsala efter en rolig förfest hos emilies syster :)
jag hade jätteskoj och dansade en massa!
innan vi tog bussen hem köpte vi lite fyllemat, bäst!











Nu sitter jag här, efter en slitsam dag som fönsterputsare,
har sån jävla huvudvärk.
må-illa-huvudvärk typ. känns som att hjärnan slits itu.
blir nog hemma imorn, var inte så mycket jobb.
och jag har en hel del att göra,
ringa om lägenheter, bredband och vila så att värken går över.

Ikväll blir det ingen träning för mig, däremot har jag lite att tvätta.
ett varmt bad efter det så kanske man lyckas slappna av lite.

Puss ♥


Kommentarer
Jag Heter: vicky

åh jag hade de jätte trevligt :) snart igen ju. när kommer bilderna ut på fb då :P. hade bäst kram

2010-10-19 @ 21:12:21

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0