SPONTANT

Idag har jag varit i valbo med syrran, therese och en näve kids.
jag hängde med sådär endå,
köpte ingenting förutom chips på ikea, en ögonbrynspenna på h&m och en linjal på gallerix.

Linjalen kommer att användas på lördag, då jag ska skriva högskoleprovet.
usch!
är det ens lagligt att betala 350 pengar,
för att sitta och skriva omöjliga prov mellan halv nio och fyra på en lördag?
är iallafall bra att ha gjort det om man vill plugga på högskola. det är då säkert.

Om en timme ska jag träna bp. här ska pumpas! :)



Idag har jag på mig min nya kofta från holmlunds :)


Kommentarer
Jag Heter: Linusnelly

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-02-23 @ 18:13:57
URL: http://linusnelly.bloglyric.com

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0