12345


I
dag är en riktig slappis-dag.
precis som söndagar ska vara :)

Hittills har jag inte gjort ett dugg,
förutom att varit till affären och ätit en supergod frukost med hjärtat.
han har åkt iväg ett tag och jag bara är.
har försökt fått tag i bahnhof, vårat bredband, men det är ju omöjligt.
vårat internet går hur segt som helst och det är riktigt jobbigt!
men jag orkar inte bry mig så mycket just idag o:)

Igår tittade vi på en rysare, the haunting in connecticut. den var himla bra!
och en komedi, fast den var mest snuskig. l.a. gigolo.
haha, jaja.




N
u ska jag äta glass och kolla på alla idol-avsnitt för dom har jag lyckats missa!


Puss ♥


Kommentarer
Jag Heter: johanni

åh tur att vi inte hann komma igår, skräckfilm är inget för mig nu för tiden sen spökhuset! :( haha!

2010-09-12 @ 13:24:37

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0