DETRULLARLIKSOMPÅ

Hej, 
kommer med en liten uppdatering, tänkte jag.

Idag kom mitt löshår som jag ska sätta i, men det blir när vi kommer hem från egypten.
och vi åker jävligt snart, om sjutton dagar är vi faktiskt framme vid vårat hotell!
fy så underbart :)
vi ska både slappa, sola och föröska uppleva lite saker/platser.
är ju en smula avundsjuk på syrran och andreas
som är på kreta och njuter för fullt just nu!

När jag lagade mat ringde telefonen,
och det var helena som är chef över ett par boenden för handikappade i tierp.
jag ska få gå dubbelt nästa vecka, på smedkulla, och sen hoppas jag på lite jobb där då :)
hoppas att jag trivs! är ju så himla olika överallt, men matilda har sagt att det är kul.

Annars då?
jag försöker få tag i ett par som har lägenhetsvisning i tierp,
i samma hus som r och k. jäkligt fina lägenheter det där, och stora!
men de har inte svarat :c

Om tjugo minuter drar jag iväg till aktivera och kör slut på musklerna,
body pump alltså. ska bli härligt, har inte tränat på en vecka ju!
när jag kommer hem så har hjärtat dukat fram ost och kex,
som vi ska avnjuta till en film innan vi lägger oss :)




Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0