DETVARSÅROLIGT

Gårdagen var awesome!
på morgonen åkte jag och hjärtat in till stan, köpte lite smått,
delvis bromsbelägg till kawan.
vi åt en god middag samt efterrätt hos svär-mormor
och efter det så gjorde vi oss iordning och förfestade med bästa r och k! :)

Vi spelade kortspel och snackade skit,
tog tåget klockan åtta in till uppsala där vi mötte upp joanna och henke på terrassen.
där sörplade vi i oss jättejättegoda drinkar fram till halv elva då vi gick till bowlaget.
där var det också skitkul, det bästa var att joanna vann! :)
donken var självklar innan vi åkte bussen hem,
och den resan orkar jag inte ens prata om. haha.

Nu ska vi åka och göra våra röster hörda,
och sen ska jag iväg och jobba mitt första självständiga pass på smedis.
är rätt nervös men mest förväntansfull.


Puss♥




Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0