SEXTONDAGARKVAR

Kom precis från duschen, innan det stekte jag i solarium och före dess tränade jag core.
innan det åt vi ungspannkaka med äpple och bacon i,
och före det slet jag som fönsterputsare i söderhamn med pappa.
där har ni min dag! :)

I
morgon är det äntligen fredag!
då blir det antagligen en lugn och harmonisk kväll med babe, kanske fler.
på lördag ska vi in till valbo för att köra gocart med några vänner
och jag skulle hemskt gärna vilja hitta en bikini till resan. och ett oversize-linne.
men de lär ju knappast finnas några nu.
nu är det bara mörka färger och tjocka kläder i butikerna.
mysigt, absplut, men oh så trist! haha.

Nu kvällsfika, sen kan ju helgen känna sig varmt välkommen :)


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0