SLUTANURÅÅ

Irritation: när alla ska skriva precis ALLT det gör, har gjort och ska göra på face.
i detalj. helt onödiga saker som ingen egentligen vill veta.
sen efter en kvart så ska de uppdatera vad de gör precis då.
varföör?
lika när folk håller på och skriva a men inte b, typ:
"jag är så jäääävla arg!"
självklart känner någon sig tvungen att fråga: "varför dåå?"
också blir svaret typ: "äh, ring istället, vill inte skriva här ..."

B
ara därför;
idag har jag jobbat med pappa i gävle och ockelbo.
kom hem för en stund sen, tänkte ge mig ut på en joggingtur sen.
ikväll blir det mys med vännerna!
god mat, film och kärlek :)
bäst.


HELG!


Kommentarer
Jag Heter: Anonym

Gör inte du samma sak i bloggen?

2010-09-18 @ 09:16:56
Jag Heter: Emelie

men sluta va så depp mensmaja ^^ <3

2010-09-18 @ 14:42:17
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: sandra svarar

det är ju därför man har blogg ju, så de som vill läsa kan göra det. tycker jag :p

2010-09-19 @ 11:47:15

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0