SMEDKULLA

Sitter och är lite smånervös,
imorgon och på torsdag kommer jag att gå introduktion på smedkulla tierp.
smedkulla är en gruppbostad för funktionshindrade,
och det kommer att bli spännande att prova på! :)
äsh, är väl inte så nervös egentligen, kommer att gå fint vet jag väl.

Så då vart det ett rätt onödigt inlägg, men det gillar ni.
nu ska jag lägga mig framför tv:n, min bästa vän just nu.
har varit till solariet rn sväng precis, också en bästis i detta mörker.
lär ju ha en fin grundfärg innan man åker till makadi!


Puss ♥


Kommentarer
Jag Heter: madeleine

hej babe. har du fått jobb :) va kul! och grattis till er förlovning! det går bra nu, kompis det går bra nu :)

2010-10-03 @ 16:52:26
URL: http://maadeleine.devote.se

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0