TAKEMYHEADAWAY



Jag vaknar, är trött och tung i huvudet, och snorig.
också går hela dagen och jag mår precis likadant, tills jag somnar,
helst före tio på kvällarna. för jag är dödstrött klockan åtta.
det är skitjobbigt och nu vill jag bli pigg igen!
jag hoppas för allt i världen att det är bättre om en vecka.
är ju lingonvecka nu med, det spädar väl på tröttheten.

Igår var jag på smedkulla och det var intressant och roligt,
ser fram emot att vara där ikväll och se mer!
de gör en massa roliga saker med killarna, lagar egen mat och så.
jag vill bara komma in och lära mig allt så att det flyter på,
för jag kommer nog trivas fint där :)


F
rukost och tvättstugan.


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

mår illa, ont i brösten??? :D <3

2010-09-16 @ 19:32:45
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0