ALEX OCH ISA


Alex, Isabelle och Lillebrur.

Igår var vi och käkade/drack och snackade hemma hos pappa,
finbesök från Spanien var nämligen och hälsade på!
Mina sysslingar närmare bestämt :)

Var skitkul att träffa dom, var ungefär tio år sedan!
I oktober fyller pappa femtio, då har vi planerat att dra dit allihop.

Nu sitter jag nyduschad i soffan, ska väl göra mig iordning,
åka och hämta bilen hos pappa och säga hejdå till sysslingarna,
sen ska vi åka och fira morfar lite i karlholm. Käka tårta och så ..
Sen blir det not ganska lugnt, funderar på att gå på spinningen. Vi får la see!

Jävla skitväder det har varit denna helg alltså,
skäms lite att de har 25 plus och sol i Spanien!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0