CELLENS VÄRLD

Käkade precis världens godaste korvstroganoff! Bästa jag gjort :)
Lite falukorv, gul lök, vitlök, mjöl, ketchup, grönsaksbuljong, grädde,
tomatpuré, sweetchili sås och persilja! Muums.

Sitter förrästen och väntar på att "cellens värld" på tvåan ska börja!
Så jäkla bra att mamma tipsade mig,
passar perfekt nu när jag känner mig så jäkla förvirrad, haha :)
En cell är verkligen en värld för sig, det pågår såå mycket aktiviteter där!


Lite senare blir det ett bodypump-pass också!





D
u kanske har alla svar? Det har då inte jag!


Kommentarer
Jag Heter: syster

haha ååå, det där minns jag :) den lilla grejen e ju en hel vetenskap!!

2011-04-06 @ 20:18:03
Jag Heter: Ronja

sv. Ja men ellerhur, helt sjukt vad man kan göra med hår nu för tiden haha.

2011-04-06 @ 22:39:23
URL: http://pillowfights.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0