EN FIN VIDEO

Hej hå!
Här fyller man hjärnan med så mycket info att den borde vuxit en meter i omkrets just nu.
Långdag i skolan både igår och idag, och på torsdag.
Idag började vi med musklerna, det går i en jäkla fart :)

Förrästen har jag kommit på att det är astråkigt att behöva laga/äta middag ensam.
Verkligen skittråkigt!
Karln jobbar ju till åtta på kvällarna hela veckan, så jag får väl vänja mig ..
Ikväll ska jag laga köttfärssås med spagge.

Åh, fick en video till telefonen ifrån Petra för några minuter sedan,
hon hade spelat in hur hundvalparna levde om i magen på lilla Cobra,
det såg ut som att de brottades rejält faktiskt, haha :)
Två veckor kvar tills de små liven föds!
Har fått ett otroligt stöd ifrån mamma gällande detta,
och det har fått mig att verkligen vilja satsa!
Plus att hon ska hjälpa oss att ställa upp då det kniper,
men först måste hon få en lägenhet i Tierp.

Ta en prommis så att man blir lite hungrig kanske? Ja.
Orkar ändå inte plugga ett dugg mer nu!




Cobra och Boomer - the parents you know ;)


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0