FLASH



ser jag ut idag, och idag kunde man ha skinnpajen öppen och allt!
Bästa, bästa sol! :)
Idag åt jag och tjejerna våra matlådor utomhus. Och det var varmt!

Käkade precis en supergod ugnspannkaka och strax ska jag svira om
 och traska till aktivera och köra ett spinningpass.

Är grymt trött dock. Är såå mycket i skolan nu att ni förstår inte!
Idag har vi gått igenom armens och axelns muskulatur på latin,
deras uppkomst och fäste samt funktion.
Och med funktion menar jag flektion, extration, abduktion,
adduktion, rotation etc.
PLUS att vi gick igenom nerven imorse också, och hur en muskel kontrakteras
 Fattaru att man inte hänger med eller?

Bara en halvdag kvar nu innan helg! Synd att hjärtat ska jobba bara ;/


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0