HUMANBIOLOGI

.. Också är man insparkad på den tredje kursen, den sista för denna termin!
I tio veckor ska vi läsa om kroppens anatomi.
Jag trodde att jag hade ett jäkla försprång med mina tidigare kunskaper, men tjena!
Idag gick vi igenom cellens funktioner i tre timmar.
Man kände sig ganska korkad, haha! Men läraren verkar bra.
Och det blir nog mer intressant när vi har gått ett tag och för börja med lab och sånt :)

Nu
är jag trött som en bebis och ska strax inta soffläge med hjärtat för att kika på tre kronor.
Sen blir det duschen innan sängen! Det nya passet på bodypumpen är verkligen en killer!

Nu var man fattigare än fattigast med. Härligt att vara student.
Busskort och bok - 1500 kr.
Tur att karln får ihop lite mer kulor säger jag!


I lördags!


Kommentarer
Jag Heter: Johanni

Fiiina Ferdinand!

2011-04-05 @ 08:41:30
Jag Heter: Anna-Klara

Oj, det är verkligen en massa böcker du behöver köpa verkar det som! Du köpte ju nyss en bok för över 700? (tidigare blogginlägg) Hur många böcker har du köpt till den kursen du går nu?



Nu får du inte skrämma mig så jag inte vill börja högskola, haha!



Ha en bra dag!

2011-04-05 @ 11:33:22
Jag Heter: sandra svarar

Det är samma bok jag skriver om, den kom igår nämligen :) Annars är inte böckerna sådär dyra och de flesta lånar jag på biblioteket! Klart du ska börja på högskola!

2011-04-05 @ 17:29:13

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0