NU VET NI

Helgen var bra, främst lördagen då. Jävligt produktiv med städ, plugg,
solning, lång-promenad, grillning och väla-häng.
Igår jobbade jag till två och sen pluggade jag i en kvart,
var sjukt trött och gjorde typ ingenting tills babe kom hem.
och löste mina problem, som alltid. Det är fan inte lätt att vara student.
Vi tog en promenad också, grillade hos svärmor och sen åkte vi hem och pluggade lite.

Idag har jag varit i skolan till tolv, sen handlade jag på vägen hem och pluggade lite,
sen gick jag till barnmorskan och fick ett års p-piller utskrivna,
 och nu ska jag slänga ihop en kycklinggryta! :)

Ikväll
ska det tränas bodypump.
Och imorgon ska det slingas hår och pluggas.
Och ha lillebrur här.
 
Puss på det och på bästaste vädret. ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0