TACK FÖR DET

Våra kära grannar pumpade högsta musiken hela natten till klockan 06.15 imorse.
Var ju lagom kul att ligga vaken, när jag hade en viktig tenta på morgonen!
Jättesnällt, verkligen. Dö!

Jaja, jag får ju hoppas att jag klarade den. 
Rätt jobbigt att man behöver vänta i tre veckor innan man får svar, faktiskt.
Men meen, bara att lägga det åt sidan och ta itu med nästa moment som börjar imorgon!
Människan och miljön heter den och tentan blir om 1,5 veckor.

, nu ska jag ta och bege mig till bodypump-träningen! Hej träningsvärk imorgon :)



Seså
lilla, snälla, fina Cobra, tryck ut varparna någon gång nu då! Vi längtar ju ♥



Random bild från google på en söt liten bus-staffe valp :)


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0