TENTAÅGREN

Igår hängde jag med pojkvän och några vänner i Stockholm hela dagen!
Det var så sjukt varmt och fint väder, verkligen bäst :)

Köpte
lite mer än jag tänkte.
Fast jag hade ju lätt kunnat köpa upp alla affärer om jag velat. Speciellt topshop.
Kom hem med:
Ett orange linne från monki - lite längre och med brottarrygg.
♥ En svart bandeu-bh, bikini, hudvårdsprylar, strumpor och vita tygskor från h&m.
♥ En kortare tshirt med tryck från mq.

Karln köpte en massa t-shirtar han!
Svindyr parkering dock, blir till att ta tåget nästa gång!

Synd att solen gömmer sig idag och att det är så jäkla blåsigt,
idag får det bli till att sitta inne och läsa!
Imorgon är tentan och jag känner mig långt ifrån förberedd och kunnig, usch!
Denna är bra mycket jobbigare än förra. Lär ju inte kunna sova en blund inatt iallafall :)

Frukost nu!




Kommentarer
Jag Heter: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

2011-04-27 @ 09:04:03
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Jag Heter: sandra s

Men vad roligt, hej! Det gick inte att kommentera på din blogg (?) så jag skriver här istället. Vilka fina bilder du lägger upp! Det ska jag försöka bli bättre på :)

2011-04-27 @ 18:34:44
URL: http://snowfell.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0