VAD HÄNDE MED VÅREN?

Nej, jag är ingen aktiv bloggare sånna här fina soldagar!
Vi har haft fest, vi har varit hos mormor och ätit påskmat, karrå har varit här,
igår var vi på fest fast drog hem tidigt och somnade. Idag pluggar jag i solen,
i shorts och bikini och får fääärg!

Imorgon ska jag, martin, johanni och kev dra en heldag i stockholm.
Det ska ju vara lika varmt som idag, alltså sommarvärme!
 Vart tog våren vägen? :p Jag klagar inte!

Ska läsa fram till halv fyral, sen ska jag och babe äta påskmiddag hos svärmor.
Får aldrig nog, haha!
Fast ikväll lär vi fan grilla, hur mätta vi än är!


Synd för er att jag inte har tagit en enda bild i helgen,
har bara en massa festglada minnen :)


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0