Februari 23

Halvligger i vår nya soffa med datorn på det breda armstödet, tv:n är på den också. Äntligen känns vardagsrummet sådär super-hemtrevligt! Får bjuda över familjen så får de se hur fint vi fått det,
kan ju vara kul att få besök också!

Dagen har varit otroligt bra. Var rätt nervös när jag åkte till skolan 
eftersom att vi skulle ha gruppredovisningar idag. Vår grupp hade satt ihop ett rollspel kombinerat med diskussionfrågor.
Självklart gick allt smidigt och bra! Det var faktiskt en väldigt rolig dag,
alla grupper hade lagt upp sina redovisningar på olika vis :)

Stannade kvar ett par timmar efter seminariet och slipade på mina skrivuppgifter,
när jag lämnade dom i maras fack så kände jag ett lyskorus! Jag nästan skuttade ut till bilen, haha.
När jag kom hem så hämtade jag ut mina nya, dösnygga skor! Loves them.

Min första kurs på en högskola är klar, jag har lärt mig otroligt mycket om pedagogik och ser fram emot nästa kurs som är i höst! Nästa vecka börjar jag en ny kurs, men det tar vi då. Nu ska jag bara njuta utav den lediga och händelserika helgen som faktiskt väntar utanför dörren! ♥

 

..  Men först ska jag träna bort den sista engergin på ett grymt pump-pass!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0