FEBRUARI 7

Halsen har spökat sedan jag klev upp imorse.
eller det började med ett par blåsor i munnen igår.
kan ju bli så innan något bryter ut.
nu hoppas jag på att det ska gå över för jag kan inte bli sjuk nu!
jag hinner faktiskt inte. har två uppgifter att fokusera på, samt en ny kurs i studieteknik på torsdag.
så att, mig kan ju viruset glömma.

Imorgon ska jag upp tidigt och besiktiga bilskrället. tror det blir någon tvåa faktiskt.
om man inte lyckas flirta sig förbi killarna vill säga.
efter det ska jag ut till kholm för att luncha hos mormor och morfar.
har en uppgift då jag ska intervjua en äldre om olika reformer inom hälsapedagogiken från förr.
typ.

Nu ska jag koka the och kolla på tv. mitt huvud är tungt som blyy!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0