INTE SOM JAG HADE TÄNKT

Hej dagboken.

Idag skulle jag ha en intensiv pluggdag, jag skulle skriva skriva skriva tills det rykte om tangentbordet och pennan. hela dagen.
jag klev upp, tog en morgonprommis, käkade gröt&äggfrukost och satte igång. lyckades skriva i 2,5 timmar och sen tänkte jag ta mig en paus. det gör jag fortfarande. har kollat one tree hill och ätit nötter och druckit smoothie. jag har kört helt fast och förstår knappt vad det är vi ska skriva om, ännu mindre hur fasen jag ska formulera mig!

Första längre skrivuppgiften (ca 3 sidor) och jag är redan fast. great for me!

Nu lär jag duscha och dammsuga innan jag åker till biblan och affären, sen ska pojkvän och hans bror hämtas upp och vi ska iväg på födelsedagsmiddag hos deras mormor. sen är det träning också, och imorgon ska jag upp tidigt. tur iallafall, att jag läst på och skrivit ned en hel del om naturalism. som vi skulle göra tills imorgon.

Jag skäms :c


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0