KREATIV

Halvt påklädd och med en jätte-morgonfrill så har jag idag hunnit diska, dammsuga soffan/mattan,
ätit frukost och tvättat. bra sandra!

Tänkte ta ett-tåget in till stan så hinner jag kolla i 45 min helt själv,
då hittar man liksom de bästa plaggen :)
men först ska jag slänga i mig lite lunch och göra mig HELT färdig.


Förrästen, här har ni mitt bästa havregrynsgröt-tips!

1 dl fiberhavregryn + 2 dl vatten i en kastrull.
Rör i ca 1 matsked krossade linfrön och 1 kryddmått salt.
Låt puttra på svag värme under omrörning.
Ha i ungefär en halv mosad banan och rör tills gröten ser fast och fin ut.

Serveras med valfri sylt eller äppelmos,
 tack vare bananen så kan man halvera mängden eftersom att gröten är söt i sig ♥

 


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0