VALENTINES

Igår var det alla ♥ dag och efter skolan så hade vi det jättemysigt här hemma :)

Vi lagade middag tillsammans: fläskfilépanna med paprika och bacon med friterade pommes till. såå gott!
till efterätt åt vi baban med sirap&kanel i ugn med en klick vaniljglass till.

Efter det pluggade jag en stund men sen hällde vi upp ett varmt skumbad som vi mös i
och sen kollade vi på tre kronor och åt hjärtegodis tills vi somnade! :)

Tänk om alla dagar var så fina? idag har jag diskat och handlat och nu håller jag på att läsa. det är braa mycket att läsa ska ni veta, nya böcker varje dag! och uppgifter på det. men man får ge sig fan på det.
lär ta lite pauser då och då bara, annars blir man slut i huvuvet!

Ska fortsätta läsa nu, sen åker jag med katrin till skolan för en föreläsning om genus.
får se om man hinner träna ikväll ..


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0