DECEMBER 10 - BLÄ

Men alltså ..
så åkte jag på magsjukan inatt fast jag vägrade.
hur snällt?!

J
ust nu är det första gången jag har pallat sitta upp i mer än fem minuter utan att behöva kräkas.
fyy, en sådan vedervärdig sjukdom! den borde förbjudas :(

S
en har man vart hemma själv heela dagen, så jag är något uttråkad just nu!
karln har jobbat, ätit borta och nu tränar han.
sen jävlar är det han som passar upp lite på sin dödssjuka flickvän!

Alltså; ingen ny frilla och inga nya kläder. och inget jobb på flera dagar. jippi!


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

säg åt han att komma hem o pyssla om nu.. Du smittar ändå minst 3 dagar efter sjukdom ;) verkar helt omöjligt att klara sig :(



PUUSS

2011-01-10 @ 22:25:43
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0