DECEMBER 12

Sov rätt taskigt inatt, hade mest ont i magen. som magkatarr ungefär.
har gått med samma känsla hela dagen nu, svårt att äta och att röra sig.
så träningen hoppar vi över!

Pallrade mig iallafall iväg till skärplinge ett par timmar idag och hängde med jerry på hans nya dagis.
han skötte sig bra som alltid, var mest söt och rar och glad. som en jerry! :)
lillasyster vintra gick också sin första dag på dagiset, men på en annan avdelning.
typiskt att de ska växa upp så fort! de kommer iallafall alltid vara mina små älsklingar ♥

Imorgon ska jag äntligen få ta ur det lilla som är kvar utav löshåret och klippa mig!
fy fabian så skönt :)
slänger nog i en toning och tar en tolv minuters på solariet med.
så att man får känna sig lite fresh igen.
hoppas hoppas hoppas att magen är sig själv igen imorgon!





Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0