DECEMBER 8

Igårkväll åkte vi ut till välaskogen och mös med syrran och hennes familj :)
vi kikade på en thriller som handlade om kidnappning, helt okej!
skönt att de äntligen är friska!

Idag har vi fått våran soffa och soffbord sålt, så nu är det himla tomt men skönt!
snart tillkommer ett nytt bord, en ny matta och en helt ny soffa :)
klockan fyra börjar jag jobba och innan det är det bara chill som gäller.
vet knappt om det är helg eller vardag längre. än mindre vilket datum det är.
tok! 

Förrästen så har jag aldrig känt på en sådan här träningsvärk förut tror jag.
från halsen och nedåt. fyfan!




Våran efterlängtade soffa, fast tyget är en aning mörkare på vår :)


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0