JANUARI 19

Glider runt i min nya mjukisoutfit från h&m.


Onsdag.
mitten på veckan, sex dagar kvar till lön.
FEM dagar kvar tills skolan börjar!
behöver jag nämna att jag är nervös?
känns som att man blivit sex år på nytt ungefär.

Min första kurs heter samhällsvillkor och lärande, och innehåller:
pedagogisk idéhistoria, utbildningpolitiska mål, hälsofrämjande arbete, normalitet och jämställdhet.
inte så tokigt!
och till den ska jag låna fyra böcker och köpa en.
den borde vara här idag. tänkte gå till biblioteket och ordna de andra om en stund.

Ikväll ska det äntligen tränas bodypump,
trots den grymma tärningsvärken i magen efer gårdagens corepass! :)


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0