JANUARI 23

Hade en fin gårdag minsann.
på dagen var vi ut med hundarna eddie och messi på en långpromenad.
två pigga goldisar som är martins pappas :)

På eftermiddagen tog vi saaben till syrran och andreas i väla.
där bakade vi pizza, sjukt god, och kollade på två skräckisar som mest var snuskiga.
en handlade om ett skolgäng som mördade folk i skolan
och den andra om ett sjukhus där personalen gjorde tester/mördade de som kom dit.
usch!

Idag är det finväder och jag tänkte ge mig ut på en vinterpromenad strax,
karln ska ändå till gymmet och nörda!

Imorgoooooooooooooooooon börjar jag i skolan! pepp :)


Kommentarer
Jag Heter: Charlotte

Halkade in på din blogg när jag sökte på samhällsvillkor och lärande. Jag börjar oxå på Hälsopedagogiska programmet på Högskolan i Gävle imorgon! Det känns jätte spännande och super nervöst! Vi ses väl säkert! Mvh Charlotte

2011-01-23 @ 21:14:47
Jag Heter: Charlotte

Halkade in på din blogg när jag sökte på samhällsvillkor och lärande. Jag börjar oxå på Hälsopedagogiska programmet på Högskolan i Gävle imorgon! Det känns jätte spännande och super nervöst! Vi ses väl säkert! Mvh Charlotte

2011-01-23 @ 21:16:37
Jag Heter: Sandra svarar

Vad roligt att du kom fram och hälsade!

jag var alldeles förvirrad, men jag hoppas man kommer på fötter snart, haha :)

2011-01-24 @ 15:37:43

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0