JANUARI 30

I fredags var jag på "finsittning" med klassen samt två andra klasser, och klasserna över oss.
det var ett jäkla sjungandes och skrikandes och ätandes och allmänt trevligt faktiskt :)
martin hämtade mig efter elva eftersom att jag var jäkligt trött.

Igår åkte vi in till uppsala,
köpte en ny fönsterlamapa till köket på ikea, en skål på chilli,
käkade mat och kollade efter fina soffbord.
vi hittade ett par stycken, så det var kul :)
på kvällen åt vi gott sen mös vi hos katrin och robin till en film.

Idag är en plugg och jobb-dag iallafall.
håller på att läsa om utbildningsreformer och polititsk styrning.
den är precis så avancerad som den låter!
kände att jag var tvunbgen att ta an paus annars är den helt omöjlig att orka med!
ska läsa halva boken tills imorgon, då det kommer en föreläsare till skolan och berättar lite om ämnet.
börjar som tur är klockan ett så jag hinner läsa det sista imorgon :)

J
aja, jag är redo för en ny skolvecka iallafall,
kommer att bli ett grupparbete och sånt.

Dax att fortsätta läsa hörrni,
sen tänker jag unna mig en liten promenad så att man får lite energi!



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0