JANUARI 7

Är rätt trött tjej just nu.
skulle vara ledig idag men fick dra in på jobbet klockan nio iallafall, var kris.
har varit en del kriser nu faktiskt, typiskt vid jul och nyår.
men ikväll är jag ledig och imorgon börjar jag klockan fyra :)

Ska iväg och träna bodypump snart, fy fasen så skönt.
har degat något skandalöst under jul och nyår så nu är det verkligen dags att ta tag i träningen.
det både syns och känns i min kropp när jag har ett uppehåll.
gillar det inte!
körde ett core-pass i typ tisdags och fick redig träningsvärk, och det kan jag väl räkna med imorgon med.


Jag vill göööööra något! har mest gått hemma eller jobbat nu. i flera veckor!
tokdeppigt ju.
en solsemester lockar till tusen, men när och hur?
nu börjar ju skolan och då får man försöka klämma in sådant på loven.
när pappa fyller femtio får han iallafall bjuda ned oss till spanien eller så! bannemig.




På vårat fantastiska hotell i makadi bay -10.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0