BUHUUU

Kom hem från ett introduktionsmöte för nya vikarier för ett tag sen.
Det var chefen och ssk som gick igenom sånt man bör veta när man jobbar med handikappade!
Fast jag visste nog allt redan, tur att man fick betalt ;)

Blir ingen valpträff ikväll och det är ju skit-tråkigt!
Jag som ordnat med allt: bil, tidig hemgång för både pappa och pojkvän ..
Får se om vi kan åka nästa vecka,
fast då är det ju bara en vecka kvar tills vi hämtar hem busfröt.
Fast det känns som att det är värt, jag läntar verkligen så att jag spricker!
Tokigt att det är så, vi har ju bara träffats en gång :)


hur ska man fördriva tiden nuurå?
Tänkte nog kolla på Water for elephants, har hört att den är fin.
Ja så blir det.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0