DEN 21 JUNI 2011

Hej hej hej!

Ni
skulle bara veta vilka långa dagar på jobbet jag har just nu!
Men alla vill ju ha sina fönster tvättade till midsommar, som vanligt :)

Skulle allra helst varit påväg hem från valp-träffen nu, men jag hann inte dit ikväll.
Nåväl, det är en vecka kvar tills lillfisen kommer hem så det ska jag väl palla!
Läängtar ♥

Men! Först är det midsommar och så.
På fredag jobbar jag halv åtta - tjugoett. Långpass is the shit på midsommarafton.
Fina pengar.
På lördag är det galej som gäller, med vänner och så. Ska bli roligt!

Nu på torsdag ska jag klippa mig efter jobbet, sen åker vi in till stan och kollar lite.
Behöver ett och annat.
Ska dra i lite fräsha slingor igen på kvällen då med.
Lade i en vanlig brun färg idag. Den andra färgen såg lite halvdann ut, orange nästan.
Blir nog bra det där!

Ska duscha av mig all svett nu, kom precis in från en spring-tur nämligen :)
Sen blir det soffläge och cherrys! ♥



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0