HÄLJ HÄLJ HÄLJ

.. Fortsatte med jobbet när jag kom hem - alltså skinande fönster här hemma nu :)
Martin är på väg hem ifrån Stockholm, i en ny (gammal) saab 9000.
Nyskattad, ny besiktigad, lungt körd och funkar bra.
Perfekt hundbil, en sådan man inte behöver vara särskilt rädd om!

Ska överraska med middag och filmkväll när han kommer hem, mys mys mys!

Imorgon bitti åker vi upp till mamma i Delsbo.
Hon behöver hjälp med fönstren inför flytten till Tierp och så.
Ska bli skönt att ha henne närmre igen :)
Hon ska även hjälpa oss med vovven då och då.
Sköönt med en helg hos mamma tycker jag,
slippa tänka på mat och sånt, bara ta det lungt och umgås :)
Har inte sovit hemma på en helg sedan slutet av maj visst ..
Men det skiter man väl i!


Centrala Delsbo inringat, alltså inte en särskilt stor stad :)


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0