NÅGRA FRÅN GRÄSÖ



Längtar arslet av mig till vecka 27 då jag och Martin har en veckas semester ihop!
(Förutom måndag kväll)
Då tar vi med oss vår nya familjemedlem ut och myser flera dagar på ön :)

Påtal
om vovve så åker vi och hälsar på de små liven imorgon och pappa ska med,
gud vad kul!!
Pappa kommer att bli kär, det vet jag. Och jag kommer inte vilja åka därifrån, haha.
Tur att tiden går fort!
Beställde hem lite nödvändigt från dinhundshop.se igår kvälls.
Fast hundbädd och matskål ska vi kika på i valbo tänkte vi,
så att man får se och känna på hur det ser ut!

att .. Alla som vill komma och mysa med hundbebis fredagen den 31a kan ju höra av sig ♥

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0