NUSÅ NUSÅ!

.. Jamen hej!
Jag lever, jag har bara haft jäkligt mycket för mig :)

London
var feeeetast!
De fyra ynka dagarna sprang iväg, men i vår ska vi dit igen!
Vart en del shopping och alkohol, men mest åkte/gick vi runt och kollade in stan :)
Människorna och Hyde Park gillas mestast, fyfasen vad snälla och pratglada folk var!

I fredags åkte jag och Martin till stugan på Gräsö,
vi bara njöt av sommarkvällen och på lördagen drog vi ut med båten till en ö där vi spenderade hela dagen!
På eftermiddagen åkte vi in till Öregrund och käkade gott med Kev och Johanni.
Blev lite dricka, luftgevär och spel i stugan. Mycket trevligt!
På söndagen drog vi ut med båten men åskan dundrade så vi fick vända hemåt igen.
Kastade lite från bryggan innan vi åkte hem till Tierp igen.

Bilder från helgerna finns på Face!

Nu är det jobbvecka som gäller,
på onsdag hoppas jag på att kunna åka till Värmdö och träffa alla vanlpar.
Allramest längtar jag efter vår lilla bebis NBA Golden State Warrior "Ruter" såklart! <3
Han växer så det knakar:







Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0