SUNSHINES

Åååh, vilken fin kväll jag hade igår!
En massa gos och bus med små, fina valpar!
Det var så himla svårt att välja dom i ordning, men ettan är faktiskt ganska solklar :)

Nu
längtar jag massvis till nästa gång vi åker dit, då får alla valpköpare komma!
Det blir i mitten på juni och kvällen den trettionde rullar vi hem med vår egen lilla solstråle,
det känns heelt underbart!
Jag är stensäker på att både min och Martins familj kommer att falla pladdask!
Den här sommaren kommer att bli den bästa någonsin ♥



Nu ska jag däremot fokuser på helgen som ska spenderas med Karrå i London!
Wiihoo, ska springa till förrådet och hämta in väskan nu! :)
En prommis ska väl också hinnas med, kvällssolen lyser ju..

Vi hörs om några dar!


Kommentarer
Jag Heter: sistör

sweeeet <3 välj en med mycket vitt i ansiktet ;) Have fun in London!



PUSS

2011-06-01 @ 21:05:20
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: sanr

2011-06-02 @ 09:16:47
Jag Heter: sandra svarar

ja såå fina!!

haha, den vi tog som etta har en liten strimma från pannan till nosen och strumpos på fötterna :)

kommer bli en superfin, röd förg!!

nummer två hade en liten vit krage.

fast alltså, första intrycket från nr.1 var oslagbart! :D



taaack, det ska jag! vi ses SNART?! <3

2011-06-02 @ 09:18:29

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0