BOOMER

Precis hemkommen från träning! Lär skutta in i duschen och sen sova i hundra år.
Inatt sov jag inte särskillt mycket,
och när jag väl sov så drömde jag/pratade om tentan och skolan, haha!
Fjant.

Har fått ett mail från eastzone kennel (där cobra finns) med några bilder på valparnas pappa.
Fick i och för sig se honom på bild för ganska länge sedan,
 men nu när det är officiellt så får man visa upp honom!




Sitting Bull Defender Hammer Sign (Boomer). Finns i Danmark.
Har en stark mentalitet och en fin stamtavla, ligger även högt upp i utställningar.
Hur fin som helst.

den nedersta bilden ser ni Boomer tillsammans med sin dotter :)



Något jag märkt när vi talat om för våra famljer att vi funderar på att skaffa hund
är den negativa tonen man får som svar (om man får något). Syrran är väl borträknad i fallet.
Det känns himla tråkigt.
Det hade varit så mycket lättare om de faktiskt kunde visa lite feedback.
Som J's föräldrar, de är supergalda och längtar.
Kolleger och vänner har visat ett positivt intryck däremot.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0