BRA BRA BRA

Ååh, jag hade en sån sjukt kul dag/natt igår!
Vi mös hemma hos Linn, åt lunch, gjorde oss iordning och så ..
Middagen på Nya Vall var jättegod och supertrevlig! Det sjöngs, dracks, åts,
delades ut priser och skrattades.
Folk hade verkligen klätt ut sig bra! :) (Bilder kommer)

Vidare till kåren sen, där vi slog klackarna i taket fram tills halv två då jag fick skjuts hem utav babe.
Mina fötter är himla ömma idag men oh så värt! Otroligt kul hade vi allihop :)

Idag är jag lite trött men annars mår jag fint, har städat lite och läst en del ur antonovsky
och lagat kyklinggryta till lunch.
Snart ska vi åka ut till kära pappa i Barboskogen. Han ska bjuda på förrätt och flamberad oxfilé som varmrätt. Gooott !!

Ikväll blir det nog slappishäng med Robin, Katrin, Joanna och Henke. Karln är lite förskyld
(enligt honom dödssjuk) så det passar utomordentligt med en sådan kväll ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0