EN GREAT GREAT HELG



Hemma från en great great helg uppe i hälsingland!
Goda middagar, bra sällskap,
skidåkning och alkoholintag i strålande sol och plusgrader har verkligen suttit fint! :)
Psst, tycker dock att swingfly skulle ha vunnit!
Här hemma regnar det, men det är väl bara bra så att vi blir av med den vita skiten snart!

Förrästen bokade jag och karrå boende i london i början på juni, som för att fira att hon fyllt tjugo!
Ska bli skitkul att spendera en weekend med henne där :) får se om vi åker hem eller inte, haha.

By the way så är jag och martin så pass bortskämda att vi blir bjudna på middag ikväll också,
på helgerna brukar vi försöka passa på att åka till våra familjer och äta middag,
det är ju faktiskt hur mysigt som helst!
Ikväll ska vi bara mysa till solsidan och pretty woman.

Nu är jag verkligen taggad inför en ny skolvecka, med nya uppgifter! ♥


Kommentarer
Jag Heter: syster

jaa. swingfly va grym :O)

2011-03-13 @ 16:44:41

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0