EN LITEN PLUGGPAUS

.. Kom ihåg det, ni som tänker studera på högskola/universitet: ta pluggpauser varje timme!
Annars orkar inte hjärnan. That's it.


Igår var jag, älskling och hans bror borta mellan sju på morgonen och halv elva på kvällen.
Anledningen var en s60 t5 -01a som fanns i Emmaboda. 
En så otroligt fin och välvårdad bil med endast 8000 sommarkörda år på nacken :)
Endast en ägare, 3 uppsättningar med däck och fina fälgar, nyservad,
inbyggd telefon och den största sterion med cd-växlare.
Halvskinn (sport/comfort). Sandmetallic. ♥

Bilder kommer när jag har fotat med den riktiga kameran och inte mobilkameran!


Nu ska jag köra på en stund till sen ska jag ta kort på gammel-saaben,
sen är det blocket som gäller för den!
Såå skönt att bli av med den, fast han har ju startat varje dag under hela vintern.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0