MARS 1

Första mars idag tydligen. Men vart är solen och plusgraderna som var lovade?
Grått, blåsigt och minus 4 är dagens prognos. Trååk!

Har hunnit med en hel del idag, som att storstäda,
storhandla och hälsa på en stund på jobbet.
Har läst lite också förstås!

Den nya kursen verkar helt okej, intressant och lärorik.
Kursledasen också, hon är ung och lite mysig. Blir nog bra!
Är lite nervös inför slut-tentamen bara. Men det tar vi då :)

Är ledig imorgon också, sen går jag eftermiddag på tosdag.
På fredag går jag förmiddag och på kvällen är det dax för vår tackmiddag!
Tackmiddagen är för alla i vår klass samt phaddrarna som hade hant om nollningen.
Temat är "film" så det blir lite spännande!
Vi är några tjejer som ska samlas och fixa oss efter föreläsningen :)
Kommer att blir skitkul!

Dax för ett avsnit av oc, middag och sen spinning!
Jäkla träningsvärk i benen bara.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0