MARS 18

Men! Jag har inte tid att bli förskyld, faktiskt.
Svidande och irreterande hals samt en snorig näsa lade jag mig med imorse,
men mår varken bättre eller sämre idag.

Kom precis från affären, var tvungen att ladda upp med lite godis till allt läsande,
för att göra det roligare liksom :)

Denna helg kommer att vara rätt kaotisk, har råkat tagit på mig fyra dagars jobb
samtidigt som vi har en hel del att läsa till tentan nästa onsdag
plus att vi ska redovisa ett arbete på torsdag.
På högskolan ska man redovisa i 15-20 minuter och hälst med hjälp utav powerpoint eller liknande.
Vilket innebär en jäkla massa förberedelser!

Har inte tid med det här, haha. Dax att hugga tag i "grundläggande folkhälsovetenskap"
efter att precis läst klart genus-folkhälsa.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0