MARS 2

Trött. Fick ju sova i 5 och en halvtimme inatt.
Tack vare nya grannar som absolut skulle ha en
dryg inflyttningfest till klockan tre på natten!
Också kom lingonveckan på besök, när jag trodde det var en vecka kvar.
Tur att man hade ipren och åttio askar tamponger hemma!

Jag har alltså inte alls haft en lika kreativ dag som igår.
Mest läst bara, och hämtat paket på posten (min peruk tills på fredag)
och solat en stund. Förrästen, skitfiint väder idag! Fortätt så.
Nu ska jag fortsätta läsa en stund, om begreppen hälsa och hälsofrämjande
som vi ska ha en föreläsning om imorgon.
 Sjukt att det finns så otroligt många teorier på vad hälsa egentligen är! 


Om en timme ska det pumpas lite på aktivera också :)


Saknar den här lilla loppan! Och hennes familj såklart.


Kommentarer
Jag Heter: sis

<3 <3 <3

2011-03-03 @ 09:18:23
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0