MARS 3

Världens fetaste ris till Gävles förbindelser iallafall!
Skitgrejer, tågen går ju aldrig som de ska, om de ens går alls.
Bussarna strular till det minst lika mycket dom.
Idag tog det 2 timmar och tio minuter att komma dit. Och då tog de ändå betalt!

Sen så var föreläsningen rätt onödig eftersom att allt hon sa stod i boken vi läser.
Var hemma klockan fem, och fem över sex kom jag på att jag skulle till systemet. Skit!

Resten av kvällen har jag stått vid spisen, provat kläder och flängt omkring över hela Tierp.
Nu ska jag lägga mig och läsa nästa bok som vi ska ha föreläsning om imorgon.
Hoppas han som föreläser bidrar med någonting förutom det man läst :)

Efter föreläsningen ska jag och fyra andra tjejor åka hem till Linn, käka lunch
och göra oss iordning inför kvällens bravader! Tackmiddag plus kåren alltså.
Det kommer bli kuul!


Läsa och packa niuu.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0