TENTAMEN CHECK

Nu kan jag andaaas igen! Haha :)
Tentan är klar och kursen med den! Och oj vad trött jag känner mig helt plötsligt,
vart ju inte allt för mycket sömn inatt. På måndag börjar en ny kurs, humanbiologi.
Den lär bli intressant då det är tre tentor och dissikering utav hjärta som gäller!
Vet ni, man märker verligen att man klarar så jäkla mycket mer än man tror när man pluggar på högskola!
Jag menar, jag kan föreläsa för främmande människor, skriva pm och klara svåra tentor!
Det kunde jag aldrig ana, höhö.

I måndags firade jag och babe våran halvårsdag som förlovade med att åka in på bio i stan.
Hur många lingon finns det i världen var en berörande och urmysig film! Alla borde se den :)

Jaha
, inte hade jag nå vidare värst mycket att skriva heller.
Ska sätta igång att laga middag, tortellini i spenatsås! Får se hur det går ..

Ikväll ska jag pumpa, nya passet är skitjobbigt med kul. Imorgon ska jag jobba mellan 12 och 21.
Sen är det helg! En alldeles ledig, fin helg då jag bara ska umgås!



Firade skol-ledigheten med att införskaffa två vår-skjortor från h&m!


Kommentarer
Jag Heter: Syrran

Klart ni ska skaffa vovve om ni vill ha en :) jag har dock gått och blivit en tråkmåns som ledsnat lite på allt vad djur heter (heeelt ofrivilligt och antagligen bara tillfälligt) men det är enbart erat val och jag är mycket glad för er skull om ni väljer att utöka er duo till trio <3 Ni kommer att få lite familyfeelings ska ni se ;)



Vet inte om de blir nå tierp imorn? Meeen, jag hör av mig isåfall <3 puss

2011-03-31 @ 20:17:09
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0